2011. október 28., péntek

Újra itt vagyok!

Kedves régi ismerőseim!



Nagyon régóta nem tudtam komolyan foglalkozni a blogommal, mert mint többen tudjátok
a családom sajnos felbomlott és új egzisztenciát kellett keresnem.
Ez a mai nappal megvalósult!
Bár jelenleg semmi nőszeméllyel komolyabb kapcsolatom nincsen, de a tény az, hogy 
Szalmatercsre költöztem és megépítettem az új műhelyemet, és a mai nappal be is rendeztem.
Sajnos amíg a különféle engedélyeket be nem szerzem, nem tudok
semmilyen tevékenységet folytatni.
Ez eltarthat egy darabig.
Egyedül élek és biztosan találok majd magamnak megfelelő partnert is még ha nagyon
válogatós is vagyok!
Hamarosan több időm is lesz az írásra, a kedvem megvan hozzá és remélem, hogy Ti is megvagytok!

A képen az új műhelyem látható és pár hónap alatt építettem fel.

9 megjegyzés:

Vörös liliom írta...

Már nagyon vártalak vissza, Drága Péter! : ))) Remélem, most több ideig maradsz velünk! : )))

Ölellek nagyon: Dana

Atkáriné Terike írta...

Nagyon szép műhelyt építettél!
Legyen sok örömed benne,alkoss szépeket!
Üdvözlettel! Terike

csutkailda írta...

:)))

Intuitív írta...

Már vártunk!
Lesz párod is, hisz zsák a foltját megtalálja ;).

Vállalkozásom megszűnt írta...

Örültem Nektek, hisz tulajdonképpen magányos vagyok.Csak nem érek rá keseregni! Ha-ha-ha

Csillagos írta...

Péter:)))) De jó!!!! Mikor is állsz meg Zselízen...

Vállalkozásom megszűnt írta...

Szia Csillagos, örülök Neked, de nem tudhatod, hogy én már a szlovákiai barátnőmtől elváltam, most Szalmatercsen élek és dolgozok.
De mivel senki nem dirigál a jövő évben már több időm lesz, akkor majd kirándulásképpen meglátogatlak benneteket, üdv Péter

Ariadne írta...

Drága drága Péter bácsi! Nagyon nagyon örülök hogy újra olvashatok rólad. Hiányoztak a gondolataid, a hírek rólad. Szeretettel ölellek, és sok sikert kívánok az élet minden területére. :o)

Vállalkozásom megszűnt írta...

Szia Ariadne örültem Neked is és látod közel élünk egymáshoz, puszillak Péterbácsi