2011. július 24., vasárnap

Pletyka, azaz Törpike



Köszönöm a figyelmeteket és akik hozzászóltak a fotókhoz, de én mostanában
nem vagyok olyan lelkiállapotban, hogy írásokat eszközöljek, remélem majd
annak is eljön az ideje, mert jelenleg az én életem leginkább egy ámokfutáshoz hasonlítható!

Viszont édesanyám ( 78 éves) versét olvashatjátok a kiskutyával kapcsolatban !

Van nekem egy tacsi kutyám Pletyka,
nagyon kedves, izgő-mozgó,
égetnivaló fajta.
Azt hiszi, neki mindent szabad,
tönkreteszi a lakásomat.
A szék lábait is reszelőnek nézi,
a papucsok, zoknik is a végüket érzik.
A többiről nem is szólva,
a kis ugri-bugri az ágyamat is lepisilja.
Azt, hogy néha hurkába lépek,
úgy kell nekem miért nem nézek.
A szeme sem jól áll néki,
állandóan azt nézi,
mit lehetne széjjel tépni.
De ha a huncut csillogó szemébe nézek,
a haragom is elmúlik véle.
hát így állunk mi fél évesen,
alig várom, hogy nagyobb legyen.
De azért nagyon szeretem.
Ebadta kutyája ha így folytatja,
roncstelepen fogunk élni,
ha megérem valaha...

2 megjegyzés:

Jutus írta...

Örülök hogy újra itt látlak!!!
Nagyon aranyos kiskutyus!!!:))

Vörös liliom írta...

Örömmel jöttem megnézni Törpikét, Kedves Péter! Nagyon okos ez a kutyafaj! :))