2008. április 13., vasárnap

Hátralévő életemben csak a jóra törekszem !


Az ember előtt két út áll, vagy beáll a gyűlölködők népes táborába, vagy meghallja Jézus hívó
szavát, mint a következő idézetből olvasható.

Ha mástól már segítség nem jő,
messzünnen hív téged Ő,
fogadd el hát azt a kezet,
melyet átütöttek a szegek...

Én is úgy érzem magam, mint amit Jézus is átélhetett.

Mint bárány nyírói előtt,
úgy állt ott, s körben gyűlölők!

Én is ilyen magányosnak és kiszolgáltatottnak érzem magamat.
Egyedül állok a viharban, az erős szél majdnem elsodor, de én csak megyek előre, szomjazva a szeretetre, de nem is lennék képes máshogyan élni!

Feltettem az életemet arra, hogy tántoríthatatlanul csak a jó, az igaz és a nemes célokat támogatom! Ezt ajánlom másoknak is!
Az eddig nyugtalan lelkemet most a teljes nyugalom, és béke tölti be!

A képen látható fafaragást magam készítettem, a középen látható kis szívet datolyapálma levelei
közé fontam, melynek árnyékában valószínűleg Jézus is megpihent.

Nincsenek megjegyzések: