2009. július 26., vasárnap

Tokajhegyalján jártam...


Szombaton úgy adódótt, hogy egy kiránduláson vehettem részt.
Aggtelekre, Jósvafőre, Tállyára és Boldogkőváraljára mentünk.
Azt hiszem, hogy nem kell ecsetelnem a cseppkőbarlang szépségét,
nekem különösen a fényjáték tetszett a zenei aláfestéssel!
Hála a Pusztaberki barátaimnak, nekik köszönhetem az utazást,
melyet a végén egy bórkostolással egybekötött vásárlással fejeztünk be.
Tizenkét féle tokaji bort kóstoltunk végig, én egyébként az édesebb és
zamatosabb borok híve vagyok. Vásároltam is kb 10 liter tokaji nedűt!
Így aztán az alvással nem voltak gondjaim, bár a szokott időben keltem fel.

8 megjegyzés:

iri írta...

csodalatos a kilatas

Helen írta...

A tokaji borokat én is szeretem!

Annamarie írta...

Aggtelek és környéke csodálatos környék, Jósvafő valóságos ékszerdoboz! A Baradla-barlang nekem is nagyon tetszett, a zenei aláfestés is. Pár éve kétszer is Aggtelken szilvesztereztem (a cseppkő Hotelben), így én a téli tájat ismerem. De biztos csodaszép nyáron is.

juditti írta...

Két nagyszerű kirándulásom is volt már Aggteleken. Szerintem is csodás vidék, a barlang pedig szinte mesebeli.

szeterka írta...

Egy pohár minőségi bort én is szívesen meginnék.Minálunk a hideg éghajlat miatt nem terem meg a szőlő,ezért un. pityókabort csinálnak az emberek.Az az elcserélik a krumplit szőlőre és nem éppen hozzáértő módon bor lesz belőle.Úgy hívják,hogy guggolós bor.
Azért guggolunk le az ablak alatt,nehogy behívjanak bort inni:)))

KaTi-lak a Bükkben írta...

Szia Péter!
Most láttam,milyen közel voltatok hétvégén!El tudom képzelni milyen nagy élményben volt részetek,mi mindig ebben az élményben részesülünk Kácson és környékén!Majd meglátjátok!!!

Science Bloggers Association írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Agi írta...

Kedves Péterbácsi!
Tetszik a blogod, ha nem gond, akkor olvaslak majd, sok, szép és megfontolandó gondolatot találtam itt! (egyébként csillagostól találtam rád)
Ági